Rabu, Disember 30, 2009

cover 371 # isu 01 Januari 2010

Selamat Tahun Baru... selamatkan tahun baru, baru la selamat sepanjang tahun. Bagaimana korang selamatkannya itu terpulang kat korang. Harap kitorang dan korang sentiasa selamat pada tahun baru nanti... dua hari je lagi.

Di tahun baru ni kitorang bikin persembahan kulit depan yang baru. Stail baru untuk korang dari kitorang. Luar biasa dari biasa dan lain dari yang lain setelah lebih 25 tahun penerbitannya. Memang kitorang lain dari yang lain sebab kalau tak lain sudah tentu korang cari yang lain-lain. Selain lain dari yang lain kitorang cuba ketengah idea yang lain dari yang lain. Ada paham ka? Kalau tak berapa nak paham korang jangan layan majalah lawak lain selain Majalah UJANG.

Penampilan baru dengan warna luar biasa dari biasa yang berubah mengikut kesesuaian ilustrasi yang bakal dipersembahkan. Apa-apa pun korang biasa-biasakan la dengan stail baru agar jadi biasa.

'Tiada yang baru kalau tiada yang lama... tapi tak semestinya yang lama tak boleh kelihatan baru'. Sebagai pesanan dari kitorang... setiap kali menjelang tahun baru bukan bermakna bertambah usia sebenarnya semakin kurang usia menjelang ajal. Maka dengan itu tambah-tambahkan amal ibadat agar kuantiti hari yang mendatang bertambah kualiti. Semoga korang bahagia dan hepi di tahun 2010 pada setiap hari sepanjang 365 hari. Har! Har! Har!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan