Selasa, Mei 03, 2011

cover 403 # 1 Mei 2011

Selamat Hari Pekerja kepada semua yang berkerjaya khasnya dan semua isi alam yang sentiasa buat kerja. Pada yang buat kerja baik, teruskanlah berusaha dan pada yang buat kerja tak baik (maksiat, jenayah & sia-sia) usahlah usahakan kerja tu. Kitorang kat sini akan sentiasa berusaha dalam kerjaya yang telah sedia ada terbentang di depan mata yang buntang agar terus berkembang dan menuju matlamatnya. InsyaAllah.

Kat sini aku nak ubah pulak persembahan yang aku kerjakan. Selalunya korang menatap cover setiap isu tapi kali ini aku persembahankan iklan cover setiap isu Majalah UJANG yang tersiar di majalah saingan di bawah bumbung yang sama iaitu Majalah APO?. Penat aku mengerjakan kepala otak sendiri memikirkan kata-kata keramat (chewah!) demi melariskan jualan majalah. Maka dengan itu adalah lebih best kalau aku mengembangkan hasil kerja aku tu di laman monolog aku sendiri. Hehe... ada jugak sedikit sebanyak pengembangan kerja aku (dan lubang hidung aku). Hehehe lagi!

Yang penting bagi aku adalah kepuasan bekerja dalam berkarya dan karya itu pulak bekerja... (penghayat karya kena berfikir). Bekerjalah seikhlas mungkin kerana setiap kerja itu adalah ibadah... dan lakukanlah kerja tanpa melalaikan ibadat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan