Rabu, Julai 28, 2010

Aku Mencuba...

Buat pertama kali aku cuba berniaga sambilan di online. Dah lama aku mereka, mencipta, membentuk hasil grafik untuk dikomersilkan. Pernah menghasilkan satu typographic untuk dijadikan satu seumpama jenama tapi masih lagi terkantoi... akan aku usaha juga di suatu hari nanti. Untuk yang pertama ini dan sedang bergerak di facebook dan emel, aku hasilkannya sempena Kemerdekaan pada Ogos ini. Harapan memang la tinggi, walaupun hanya satu peratus rakyat Malaysia memiliki dan memakai sebagai rakyat berjiwa penyayang pun dah cukup. Pergh, alangkah bahagianya. Bayangan indah tak semestinya menjadi realiti tapi realitinya itu boleh diperindahkan. Di sini aku pertontonkan visual barangan berupa tshirt... andai terpikat dan berkeinginan memilikinya sila buat tempahan di waktu yang terhad ini.


Klik visual untuk lebih jelas.

Design sempoi... susah nak jumpa tapi senang nak dapat.
Tawaran hingga 3 Ogos 2010.
Harga cuma RM40 + belanja pos RM10 = RM50 Saiz S, M, L, XL, XXL

1. Kepada yang berminat dan terkasima menjadi rakyat penyayang dan disayangi sila buat pesanan dan pembayaran secukup rasa di Maybank - akaun no. 564025307585 (Angrygoatz Enterprise).
2. Emailkan bukti kukuh pembayaran yang telah dibuat ke orderteeshirt@gmail.com bersama spesifikasi pesanan yakni saiz, jumlah dan alamat penuh serta jelas untuk urusan penghantaran.
3. Pesanan akan ditunaikan dan dipindahmilik selepas 3 minggu dari tarikh tutup.

Sokongan padu dan padat korang amat kitorang hargai dengan lafaz jutaan terima kasih kain bersegi, design lain nanti pesan la lagi. Hehe...

Sebagai menghargai tanah air tercinta di sinilah aku menzahirkannya dan kau juga mampu menyatakannya dengan memilikinya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan