Khamis, Julai 08, 2010

aku ngan alpa...

Alamak! Aku terlupa... alpa nak promote cover isu 383. Cover oleh kartunis Pjoe tercicir, salah sorang kartunis freelance yang baru tapi berbakat besar sebesar Gunung Kinabalu. Harap-harap harapan beliau lebih tinggi dari gunung kemegahan Malaysia tu. Kat sini aku siarkan jugak visual cover keluaran 15 Julai 2010 sebagai memenuhi rutin blog aku ni.

Takde idea melalut terbit kali ni sebab di masa ni sekarang aku tengah bergelumang dengan Bumper Merdeka... kendian menanti pulak Bumper puasa, pastu Bumper Raya. Naik benjol kepala hotak aku melayan kerja... kena pulak time ni la komputer nak nguji kesabaran aku, printer pun ikut sama provok ketabahan jiwa demi melangsaikan tugasan. Misi kena selesaikan, kalau tak soru miss... visi wajib diteruskan sebelum hidangan jadi basi.

Okey laa... jumpa lagi esok lusa, aku nak tayangkan cover terbaru pulak yang diilustrasikan kartunis baru jugak. Orang lama kena direhatkan sebagai simpanan utama... cam squad bola sepak la pulak. Hehee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan