Jumaat, Disember 10, 2010

cover 394 # isu 15 Disember 2010

Ahaa... sebagai penutup tahun 2010 cover kali ini bertemakan acara yang telah menjadi tradisi setiap kali cuti sekolah. Pengisian cuti sekolah yang amat bermakna kepada para pencuti sekolah terutamanya lelaki untuk melangkah ke alam lelaki sejati. Heh! Bersunat yang bukan hukumnya sunat tapi jatuh wajib kepada seorang lelaki sebagai pelengkap kejantanan seorang teruna. Okey la, tak nak cerita pasal sunat ni sebab aku tau kau semua lelaki sejati. Tak rugi si dara memilih kau. Hehe... hargai la diorang wahai lelaki sebab tanpa si dia tak guna kelakian kau.

Sebagai penutup tahun semua bercerita pasal bonus. Aku dan krew di sini dah pun bagi bonus kat korang di isu lepas iaitu bumper cuti sekolah. Harap-harap melimpah la rasa hepi korang walau terpaksa berbelanja lebih sikit. Apa la sangat nilai harga senaskah majalah jika diukur dengan rasa hepi. Aku dan krew kat sini sentiasa ternanti-nanti satu perkhabaran hepi yang dah lama tak kedengaran iaitu tentang bonus. Bertahun lamanya tak merasa... memang kecewa tapi aku dan kengkawan akan tetap bertekad meneruskan untuk menghepikan korang dan diri sendiri. Ahak!

Apa yang boleh diharap hanya la bonus yang tak terlihat dek mata, tak terbau dek hidung, tak terdengar dek telinga, tak terasa dek lidah atau tak tertanggung dek beratnya... bonus yang dilimpahkan oleh Yang Maha Segalanya. Mensyukuri bonus sihat, bonus ibadah, bonus ilham, bonus kelakar dan segala macam nikmat bonus-bonus dariNYA. Apatah lagi bonus penghargaan dariNYA melalui korang yang menjadi pembaca dan peminat setia majalah ini. Alhamdulillah. Semoga bonus-bonus ini tidak dilupakan dan akan terus menguatkan semangat aku dan krew lain memanjatkan kesyukuran kepadaNYA untuk meneruskan perjuangan yang belum pasti titik noktahnya. Akan aku pastikan keyboard terus berketik, mouse akan terus diklik, monitor terus terpancar, kertas terus terbentang, mata pensil terus diraut, pen terus melakar, warna terus bergaul, berus terus menyapu dan ilham tetap akan diperah selagi keringat idea terbit meleleh di dahi. InsyaAllah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan