Isnin, Mac 07, 2011

cover 399 # isu 1 Mac 2011

Lewat lagi... itu la sering berlaku kat aku. Bukan sesaja tapi ada dateline lain yang lebih utama perlu dibereskan. Lagipun kolum aku ni bukan ketat sangat deadlinenya, semua atas kesukar-relaan aku untuk mempromosikannya. Suka dan sukar serta rela demi menjamin pendapatan berterusan. Ahh... nak cerita lelebih pun korang bukannya faham... semuanya bermonolog dalam hati je, yang tak relevan untuk aku luahkan. Sebenarnya kelambatan ini kerana mengejar dealine bumper spesel isu 400 # 15 Mac yang perlu dibereskan sebelum aku dan krew UJANG ke Tasik Kenyir. Balik je dari xpdc tu grenti kena pulun pulak isu seterusnya agar tak dikejar printer. Hahahaaa... duiiii....

Sekarang ni kisah cover fantasi orang tua kutuk ni yang menumpang Otromen konon terbang keliling dunia. Perghhh... diterjemahkan fantasi dalam lukisan memang la best. Secara tak langsung kitorang pun terfantasi andainya majalah ini terbang jauh ke seluruh dunia. Pasti kitorang mendapat laba... Haduiii, jauh betul fantasi yang tak betul.

Apa yang penting kitorang akan sentiasa kerja betul-betul untuk korang rasa betul-betul hepi. Betul ke?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan