Isnin, Mac 14, 2011

cover 400 # isu 15 Mac 2011

Tup-tup kena buat bumper isu sempena keluaran ke 400. Pergh! Berpeluh dua belah ketiak aku mengerjakan kerja sebelum dikerjakan dek bos. Dalam masa sepuluh hari kena bereskan kerja sebelum bertolak ke Kenyir untuk sesi penggambaran bumper raya. Nak tak nak, kena nak jugak... hehe. Akhirnya... dapat dibereskan mendahului deadline, maka aku serta ahli grafik yang lain khasnya dan kartunis Majalah UJANG amnya dapat berehat ngan tenang dalam resah di Tasik Kenyir selama 4 hari 3 malam. Tenang tanpa gangguan telekomukasi dan kenyamanan sekitarnya, resah beremosi bila sesekali terlintas kat kepala hotak pasal keluarga yang ditinggalkan tak dapat dihubungi dan kerja yang setia menanti tatkala tamat santai.

Kerja mesti terus demi menjalani hidup... kepulangan aku disambut meriah oleh kerja-kerja yang bertimbun. Waktu ini aku masih terkial-kial nak menghabiskan isu 401... pastu 402, 403, 404 dan seterusnya ntah di mana penghujungnya. Aku redha dan berserah pada Yang Esa. Selagi majikan berselera menagihkan tenaga aku maka selagi itu aku akan terus setia menanggung dan menjawab amanah aku ini. InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan