Rabu, Julai 01, 2009

cover 359 # 01 Julai 2009

Tak pasal-pasal aku dan kau semua dah meninggal... meninggalkan setengah tahun pertama 2009. Sekarang ni aku lempar dan lampirkan cover Majalah Ujang isu 359 keluaran 01 Julai 2009. Kelepak-kelepuk, tup-tap-tup-tap buat kerja... dah masuk babak kedua tahun 2009. Dah la buat kerja yang terkedepan masa supaya tak langgar deadline, tau-tau dah nak kena ulang aktiviti macam tahun-tahun yang lepas. Macam dah jadi tradisi pulak... asal nak tiba puasa dan raya je kena buat VCD untuk hadiah pembaca yang beli bumper isu. Hadoiii... kalau berbaloi takpe la jugak, dah la bertambah kerja tapi pendapatannya.... alaaa sedih la nak khabo. Biar aku dan geng aku tanggung derita hati, jantung, limpa dan buah pinggang ini asalkan kau dan kompeni aku bahagia. Tak salah buat kerja amal... yang salah ialah mengamalkan kerja yang salah. Kan, kan, kan? Okey la... kau layan laa, moga hepi. Huuuu....

1 ulasan:

  1. buat keje2 masa depan, makin cepat tua la ye bang... tua sebelum waktu ehh... ehehehe!

    BalasPadam