Khamis, Julai 16, 2009

cover 360 # 15 Julai 2009

Alamak, sori la terlambat paparkan cover kali ni. Disebabkan kerja yang melambak nak kejar dan dikejar dek deadline Bumper Merdeka, VCD Bumper Puasa & Raya. Korang tunggu la ye. Beli jangan tak beli... promo VCD puasa & raya pun ada kat blog ni. Korang layan la dulu.
Apa-apa hal pun cover kali ni pasal gila wayang 'Transformer'. Walaupun aku belum sempat melayan filem ni tapi bahang dari promosinya memang mengkagumkan. Betapa pentingnya usaha promosi terhadap satu-satu barangan yang nak dipasarkan memang menjanji pulangan hebat. Hati aku melonjak nak tengok di panggung tapi kerana faktor masa dan usia maka aku lupakannya. Aku layan DVD je la...
Okey la korang layan la majalah ni, semoga terlerai tensen, bercerai boring... Aku nak sambung kerja sebelum dikerjakan! Hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan