Khamis, Oktober 08, 2009

cover 366 # isu 15 Oktober 2009

Lama dah aku tak menulis. Memang disiplin aku tak macam kau... terpaksa dulukan yang utama sebelum buat kerja sambilan yang boleh aku ibaratkan memenuhi masa lapang. Bila masa dah tak lapang maka terhadlah keupayaan aku mengisi blog ini dan banyaklah idea atau kata-kata hati@monolog berlalu tanpa sempat dicatat. Kalau tak tercatat macam mana kau nak baca dan tahu... hanya aku dan Dia je yang tahu.

Wah... melalut pulak melampiaskan rasa hati. Sekurang-kurangnya aku berjaya mencatat monolog aku untuk kau. Okey la, ni la terbitan terbaru Majalah UJANG yang bakal berada di pasaran. Kau sambung la rutin membeli dan membaca demi sebuah hepi. Moga kau terasa puas dan dapat melegakan sedikit tensen lepas raya. Aku di sini seperti biasa terus menerus meneruskan hajat majikan untuk menerbitkan majalah ini setiap lima belas hari satu isu. Kengkadang... 'tensen itu melengkap sebuah kehidupan'. Tanpa tensen akal tak akan berfungsi untuk untuk menyelesaikannya. Bagi meredakan tensen... apa lagi, layanlah Majalah UJANG. Hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan