Rabu, Februari 10, 2010

aku ngan facebook...

Akhirnya aku mulakan juga create facebook sendiri. Atas desakan dan kutukan member terutama member sekolah dulu-dulu maka aku pun buatlah mukabuku aku atas dasar agar senang berhubung dengan diorang. Kemungkinan akan ada lagi member lama yang dah lama terputus hubungan mencari aku. Bukan aku tak mahu mencari diorang tapi disebabkan masa yang terhad kerana komitmen pada kerja dan keluarga. Memang masing-masing ada kerjaya dan keluarga tapi ianya tidak sama antara satu sama lain. Yang bertuahnya aku mempunyai rakan sebaya yang memahami aku, yang meyokong serta menghargai aku seadanya.

Tentang kenalan baru di talian mahupun di mana saja aku tetap menghargai usaha korang menambahkan aku menjadi penghuni mukabuku korang. Berkawan biar berjuta, berkasih jangan auta, berkenalan dengan siapa saja... mesra dan hormat wajib ada. Tak menang jari jemari bengkok aku nak melayan semua kenalan maka ada yang terketinggalan... itu bukan niat aku tak nak berkawan. Aku akan accept semua yang sudi menjelma di depan mukabuku aku, apatah lagi yang muncul di depan muka sendiri... akan aku cuba sedaya mampu untuk menjalinkan dan mengekalkannya... insyaAllah. Mujur wujud facebook... kalau face to face jenuh nak layan semua. Terima kasih pada teknologi yang memudahkan dan mempercepatkan urusan. Maka dengan itu secara tak langsung merangkai network lebih luas.


Cerita pasal mukabuku aku adalah mukadimahnya saja... sebenarnya aku nak promo facebook Majalah Ujang Moy. Bagi aku itu adalah penting sebab ianya melibatkan periuk nasi aku yang saban hari aku cuba mengisinya agar tidak berkerak. Kesimpulannya... korang layanlah facebook ujangmoy fan atau friend. Simpulkan lagi ikatan silaturrahim korang bersama kitorang dan renggangkan simpulan tensen korang... hehe.

Terima kasih semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan