Khamis, Februari 04, 2010

cvr 374 # 15 Februari 2010

Rasa tak puas rilek hujung minggu dah kena siapkan cover lagi. Cepat tul masa menyondol-nyondol aku untuk siapkan cover ni. Dalam masa aku mengupload cover ni aku tengah buat untuk cover isu 375. Apa-apa pun ni la cover illustrasi oleh Jakalll yang menggambar hero beraksi bersama heroin yang melepak kat harta karun. Apa maknanya tu? Ahhh... malas aku nak terjemahkan, korang layan dan tafsirlah sendiri.

Yang penting korang dapatkan majalah ini dan layan demi sebuah kehepian sebelum menyambung semula keseriusan menjalankan tugas.... kendian diselangkan lagi ngan cerita klaka bila tensen menjelma. Begitu seterusnya menyulam hidup... seriusssss, klaka, serius, klakaaaa ka ka kah!

2 ulasan:

  1. nak beli ujang gune pos leh tak?

    BalasPadam
  2. Kitorang bakal buat borang langganan semula, tunggu... tq

    BalasPadam