Khamis, Mei 06, 2010

cover 380 # isu 15 Mei 2010

Masa berlalu pantas... hari berganti minggu kini muncul pula isu terbaru. Isu yang bakal menggantikan isu sebelumnya yang covernya adalah terlalu istimewa pada diri aku. Istimewa yang spesel sebab aku yang melakar aku dan isteri tercintaku. Artwork yang sekian lama terpendam sebagai hak peribadi tetapi dipaksa dek Ketua Editor untuk dijadikan cover kerana konsep baru Majalah Ujang... aku mengalah sebab kebetulan bulan Mei adalah bulan kelahiran aku di alam fana ini. Aku mengharapkan tuah semuga rezeki aku sentiasa tidak putus dan bertambah... insyaAllah. Ishhh... terlayan perasaan yang perasan pulak.

Okey laa... cover kali ni oleh Jakalll yang seperti biasa dengan stailnya yang tersendiri ala-ala manga. Gambaran Pak Cik Din nan perkasa kononnya. Lantak la orang tua tu perkasa ke hape... yang penting kitorang kat sini mesti selalu memperkasakan majalah setiap masa agar korang kat sana tak terkecewa. Sokongan korang selama ini jugak amat kitorang hargai dan aku ucapkan jutaan terima kasih. Terima la kasih kitorang, heheh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan