Rabu, September 14, 2011

cvr413#isu 01 Oktober 2011

Salam alam...


Hadir kembali tentang promosi cover Majalah UJANG yang bakal terbit atau senang cakap naskah tugasan yang telah aku bereskan dan kini di peringkat percetakan. Lega... release tension untuk sementara waktu. Lepas ni nak sambung tugasan baru untuk isu 414 # 15 Oktober... menyambung tension, siap nanti rilek kejap... pastu sambung lagi dan sambung dan lagi dan lagi... selagi diizinkan NYA. InsyaAllah.


Ye lah, begitulah rutin aku menjalani kerjaya untuk hidup. Takdir bukan satu pilihan, hidup mesti terus! Sebenarnya aku nak berkarya (madah iklan) tika mempromosi majalah ni sebagaimana iklan di majalah APO? yang lepas-lepas dan kemudian dilayarkan kat blog, selain mencoret-carut di sini... tapi apa kan daya peluang aku terhad walaupun aku tak minta dibayar. Apabila bos nak yang ringkas dan mudah serta baru, aku menurut saja. Memanglah kurang beban nak perah idea menulis kata tapi itulah yang membuatkan aku rasa terlepas dari satu genggaman kerja... bak penutup satu-satu isu sebelum meneruskan keluaran baru. Di mana lantai dipijak, di situ bumbung aku junjung!


Memang boleh berkarya di sini tapi perasaannya berbeza tika dihimpit deadline majalah. Di sini bila-bila masa atas kehendak sendiri aku boleh postkan, sering dilengah bila dah lenguh buat kerja. Mungkin aku boleh usahakan agar gaya dan idea sentiasa berhasil... insyaAllah.


Pasal cover kali ni aku rasa malas nak potpet-potpet... korang terjemahkanlah sendiri ngikut kewarasan kepala hotak korang. Sekeping gambar menghasilkan seribu perkataan... silakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan