Rabu, Jun 20, 2012

Ooo... lama sudah

Bismilahhirahmanirahim
Fuh! Alhamdulillah, aku masih diberi kesempatan olehNYA untuk memulakan semula mencoret di laman ini... dan di kesempatan ini aku sebenarnya takde topik khusus untuk dicatat. Jari dan minda terasa gatal-gatal untuk mengisi sesuatu yang mungkin akan melegakan sedikit kekalutan/ketensenan yang bakal dihadapi atau mungkin takut kesempatan dan peluang yang ada terus menjarakkan aku dengan laman kesayanganku ini. Tergamam sekejap bila laman blog ada pembaharuan yang selama ini (lebih enam bulan tak buka, apatah lagi update) aku ketepikan kerana kesibukan kerja berterusan...
Semalam bermula strategi untuk menghadapi isu-isu Bumper Majalah UJANG yang mesti ditempoh sama ada sukahati atau sukarhati. Dengan masa yang terhad, perjuangan wajib diteruskan dan diselesaikan mengikut waktu. Kesudahan dan pencapaian hasil kerja mengikut jadual bukan setakat untuk memuaskan hati sendiri tapi yang lebih penting untuk memuaskan hati majikan dan pembaca. Sudah tentu aku akan berhati-hati...
Hati... tetiba hati ini di persimpangan sama ada ingin terus mengetuk keyboard untuk blog atau meneruskan ke arah seperti yang diarah oleh pengarah untuk meneruskan kerja seterusnya mencapai deadline. Rasanya hati ini lebih risau tentang natijah jika tidak melaksanakan amanah kerja... aku mesti berhenti sementara di sini.
Maaf pada kau kerana aku terpaksa... harapan aku agar punya kesempatan lagi. InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan