Isnin, April 19, 2010

cover 379 # isu 1 Mei 2010

Cover yang tidak ada kena mengena dengan apa-apa watak dalam Majalah Ujang tapi ianya adalah salah satu watak sebenar yang menggerakkan Majalah Ujang sehingga berada di pasaran setiap tiba masanya. Dihasilkan oleh empunya diri itu sendiri dengan sentuhan lukisan digital yang menggunakan aplikasi photoshop. Tak kisah bagaimana ianya terhasil... yang penting adakah ianya akan mendatang hasil kepada kompeni.

Memang mulai tahun ini konsep cover majalah agak berlainan dari yang pernah terhasil di tahun-tahun yang lalu... satu perubahan yang berani dilakukan oleh pewaris MOY. Kitorang yang rata-rata tahap otai, lebih berusia dari bos baru tapi pandangan serta idea barunya tetap kitorang selam dan hayati hingga membawa kitorang juga berjiwa dekat dengannya. Hehehe... kira kitorang kembali muda remaja.

Memang kitorang yang dah dikategori otai tak terasa berusia kerana sentiasa menjiwai alam remaja dan selama penerbitan majalah ini di pasaran ianya disasarkan untuk para remaja sunti, remaja manja dan remaja tua maka secara tak langsung meremajakan kitorang. Tak kisah la di kategori mana korang berada... kalau nak awet muda layanlah Majalah UJANG ni. Menghepikan hati akan menularkan hormon keremajaan melalui urat saraf ke wajah hingga menyerlahkan kemudaan di mata yang melihat. Macam real je... hehe. Try dan amalkan la kalau tak caya... senyum! Ada kartun semuka oleh kartunis Bijan pasal senyum di isu kali ini pasal mengapa korang perlu senyum selalu. Selamat melayan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan