Isnin, Oktober 18, 2010

cover 390 # 15 Oktober 2010

Cover yang dipenuhi dengan watak-watak dalam Majalah UJANG. Walaupun bukan semua watak terpapar kat muka depannya tapi inilah diantara watak-watak yang menghidupkan dan memeriahkan Majalah UJANG dan secara tak langsung 'menghidupkan' dan menensenkan kepala hotak krew studio Majalah UJANG. Fuhhh... sentiasa memikir dan memerah otak untuk dilakar di atas kertas menjadi kelakar sebagai tatapan minda pembaca.

Terima kasih dari kitorang untuk korang yang sentiasa setia membeli dan membelek majalah ini. Semoga korang terus melayan dan kitorang dapat terus melakar garis-garis seni kartun selama mungkin. Kemungkinan yang tidak berhujung kerana tidak ada istilah persaraan dalam berkarya kepada seorang pengkarya. Tidak kiralah siapa dalam kategori apa sekalipun... asalkan seseorang itu berfikir menghasilkan sesuatu untuk khalayak maka itulah pengkarya.

Selagi belum tutup mata... kerja, kerja, kerja. Kitorang akan terus bekerja selagi ada kerja yang nak dikerjakan sebelum kena kerja. Hah, okeylah... nak sambung kerja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan